ejendomsservice

Ejendomsservice for privat virksomhed på Amager

Case story om "Ejendomsservice for privat virksomhed"

Alle vil gerne være stolte af det sted de arbejder, derfor er det vigtigt at både ude- og
inde miljøet er indbydende og i orden.

Det første virksomheden gjorde, var at invitere hver af virksomhedens arbejdsområder (afdelinger) til at udpege en medarbejder, der sammen med ledelsen skulle nedfælde hvilke opgaver man havde brug for at få løst både inde og ude. Så snart dette arbejde var gjort, gik virksomhedens ledelse i gang med at lede efter en mulig samarbejdspartner i nærområdet.

Vi hos RengøringsEksperterne ApS er glade for at vi blev kontaktet, indgik i en konstruktiv dialog og vandt opgaven.

Vi ved, at rene og indbydende lokaler og et godt indeklima er en utrolig vigtig del af en god arbejdsplads. Det fysiske arbejdsmiljø har stor indvirkning på medarbejdernes helbred og arbejdsglæde, noget som i sidste ende kan påvirke virksomhedens bundlinje. Optimal rengøring er derfor et helt basalt grundlag for en god og velfungerende arbejdsplads.

Udadtil er det også vigtigt at både kunder og samarbejdspartnere kan se, at virksomheden fremstår præsentabel. Det sender et tydeligt signal om, at her er det styr på tingene og dette er med til at give virksomheden et godt image.

Med mere end 20 års erfaring i bagagen, var vores første opgave at afdække alle virksomhedens ønsker og behov og forventningsafstemme serviceniveauet. Det var derfor naturligt at sætte sig sammen med de medarbejdere og repræsentanter fra ledelsen, der havde været med til at definere opgaverne.

Det er meget vigtigt for os, at vores leverance altid bliver afstemt i forhold til forventningerne, både når det gælder kvaliteten af serviceydelserne og de økonomiske omkostninger.

sdf sed ds

Nedenfor kan du se den detaljerede oversigt vi kom frem til, og som vil sikre indbydende omgivelser både ude og inde. Den høje kvalitet bliver leveret til fornuftige priser og i det interval som vi sammen har kommet frem til.

Rengøring og indvendig vedligehold:

  • Grundig rengøring af indgangsparti, trappeopgange, elevator og elevatorskakte så disse områder altid fremstår rene og pæne både sommer og vinter
    • Polering af glasparti ved hovedindgang, sikre at indgangsmåtten ser ren ud og at den skiftes med jævne mellemrum
    • Støvsugning og vask af indgangsparti, interne trapper og trappeafsatser, fjernelse af synlige pletter, spindelvæv og fingermærker
    • Støvsugning og vask af elevator og elevatorskakte, samt polering af spejl og stål i elevator.
  • Grundig rengøring af alle møderum, kontorer, storrumskontorer, toiletter/garderober samt alle andre fællesrum
    • Tømning af skraldespande hver dag
    • Opfyldning af toiletpapir, håndklæder, afspritning samt sæbe hver dag
    • Rengøring af sanitet, vask og armatur, pudsning af spejle på toiletter hver dag, samt fjernelse af kalk og pletter på fliser og porcelæn efter behov
    • Støvsugning og vask af gulve, støvsugning af tæpper, fjernelse af synlige pletter, spindelvæv og fingermærker mindst 3 gange om ugen
    • Støvsugning og aftørring af møbler og alt andet inventar mindst en gang om ugen
    • Aftørring af EDB, lamper, fodlister, radiatorer, kontakter, dørhåndtag, dør- og vindueskarme, gelænder ol. mindst en gang om ugen
    • Polering af alt internt glas mindst en gang om måneden
  • Daglig rengøring af kantine og køkken – også rensning af ovn, rengøring af emhætter, køleskab ol.
    • Tømning af skraldespande hver dag, også køkkenaffald
    • Opfyldning af køkkenruller, viskestykker, klude, opvaskemiddel, afspænding til opvaskemaskine, afspritning samt håndsæbe hver dag. Vaskeservice: klude, viskestykker og håndklæder, en gang om ugen.
    • Rengøring af køkkenvask, armatur og køkkenbord samt buffetområdet hver dag, samt fjernelse af kalk på armatur og køkkenvask efter behov
    • Støvsugning og vask af gulve hver dag
    • Fjerne spindelvæv, fingermærker oa. pletter på vægge, skabsdøre, døre  ol. mindst 3 gange om ugen
    • Støvsugning og aftørring af møbler og alt andet inventar mindst en gang om ugen
  • Vinduespolering
    • Udvendig polering af alle vinduer mindst hver anden måned, med lift
    • Indvendig polering en gang hver måned
  • Generelt efter behov
    • Nedfejning af spindelvæv – også i højden
    • Polering af gulve og trappeafsatser
    • Gardin- og persienne vask/rens
    • Rengøring af containere, containerrum ol.
    • Oprydning i kopirum og lagerrum, samt bortskaffelse af store papkasser ol.
    • Opfyldning af papir i kopirum (hentes fra lager)
    • Små-reparationer, der ikke kræver en håndværksmæssig uddannelse
  • Rengøring og vedligehold af udenoms arealer, efter behov
    • Feje og koste området foran hovedindgang, samt terrasse udenfor kantinen
    • Holde parkeringspladser til gæster fri for løv oa. affald
    • Fjerne ukrudt i bede foran indgangsparti og ved terrassen udenfor kantinen
    • Sørge for blomster i kumme foran hovedindgang om sommeren
    • Klippe græsset omkring virksomheden (med plæneklipper man kan sidde på), samt klippe kanter ol. så det fremstår velholdt
    • Klippe buske og hække ifm. hovedindgang og terrasse udenfor kantinen
    • Holde orden i cykelskuret

Konkret resultat:

Virksomheden har en inspektør tilknyttet, som sikrer at ALLE opgaver, små som store, bliver løst uden problemer. Det er nemt at håndtere og sparer masser af tid - kun en kontaktperson og et telefonnummer er nødvendigt for at virksomheden kan få løst alle sine serviceopgaver ude som inde.

Indeklimaet er forbedret betragtelig og medarbejderne er igen glade for at gå på arbejdet. Virksomheden kan tydeligt se, at den ekstra fokus på rengøring, oprydning og vedligehold har udmøntet sig i mindre sygefravær og større arbejdsglæde og det kan til og med ses på bundlinjen.

tagline
share

Vi har
døgnvagt
på skadeservice

Ring
53 65 35 59

Nyheder & små historier fra vores hverdag