Facility Management - et udenlandsk udtryk med stor betydning for dig

En Facility Service er en ydelse hvor et Facility Management firma tilbyder at løse hele opgaven for dig – hurtigt, effektivt og uden tidsspilde.

RengøringsEksperterne ApS er først og fremmest kendt for alle typer af rengøring, men har også stor erfaring indenfor Facility Management.

Har du et større projekt du skal i gang med i virksomheden, boligforeningen eller andelsboligforeningen – så overlad til os at løse hele opgaven for dig. Vi garanterer, at det vil spare dig for en masse tid og irritationer.

Du behøver ikke at tænke på hverken koordinering af tidsplaner, information til medarbejdere eller beboere, lange tekniske samtaler med diverse håndværkere, eller fakturaer fra flere forskellige samarbejdspartnere.

Efter visitering af opgaven, danner vi os hurtigt et overblik over opgavens omfang. Vi sørger for, at der er de produkter, maskiner og menneskelige ressourcer til rådighed, som er nødvendige for at udføre arbejdet på en professionel og forsvarlig måde. Det sikrer vi ved, at samarbejde med nogle af Danmarks dygtigste håndværkere til konkurrencedygtige priser – så du er i trygge hænder. Opgaven bliver udført optimalt - for alle parter, når vi styrer og koordinerer de nødvendige specialister.

Vi tager kærligt og professionelt hånd om det hele, og til sidst får du en samlet regning.  Under hele processen, har du kun en kontaktperson og et telefonnummer. Nemmere kan det ikke være.

Alle vore Facility management ydelser er lige vigtige, hvad enten du har brug for en enkelt Facility service eller en bred vifte af serviceydelser.

Projektlederne hos RengøringsEksperterne er alle trænede i at håndtere både detaljeorienterede enkeltløsninger eller helhedsorienterede stordriftsopgaver.

De opgaver vi hidtil har løst er meget forskellige

Vi har mange forskellige typer kunder, og opgaverne er lige så forskellige som vore kunder. Nedenfor har vi skitseret et par opgaver som forhåbentlig kan give jer en vis fornemmelse af hvad der kan lande på vores bord. Vi har mange gode medarbejdere med en bred vifte af kompetencer og de er vant til at arbejde sammen med specialisterne fra alle vore gode samarbejdspartnere: Tømrer, VVS, EL, Murer, Maler, Gulvsliber, samt Transport og Opbevaring

  • Mange boligforeninger/andelsboligforeninger har brug for hjælp til at løse flyttebolig opgaver
    • Beboeren har brug for hjælp til flytningen                            
      • Transport
      • Nedpakning og udpakning
      • Opbevaring af inventar ol. i kortere eller længer tid
    • Lejligheden skal istandsættes før en ny lejer kan flytte ind
      • Gulvene skal slibes og lakeres
      • Reparation eller ændringer af vvs og el
      • Reparation af skader på træværk, vinduer, døre ol.
      • Maleopgaver
      • Mureropgaver
      • Hovedrengøring
      • Rengøring efter håndværkere
  • En af vore rengøringskunder, en privat virksomhed, stod for at skulle renovere udearealerne og ændre på kontorstrukturen. De ønskede at vi skulle stå for hele opgaven.
    • Udearealerne skulle friskes op, renses og rengøres og gøre virksomheden mere præsentabel både overfor kunder og medarbejdere
      • Taget på cykelskur og overdækket terrasse, ved kantinen, skulle renses med højtrykspuler
      • Facaden skulle renses med varmtvandsanlæg for at fjerne alger, skidt og trafikstøv
      • Medarbejdernes udearealer, ved kantinen, skulle renoveres. Træværket skulle højtrykspules og derefter males, fliserne skulle renses og imprægneres igen, Udemøbler skulle renses og rengøres for alger og skidt
      • Fliser foran indgangsparti skulle renses og imprægneres
      • Alle bede skulle renses for ukrudt og buske og træer beskæres/klippes
      • Blomster skulle plantes i alle store krukker ved indgangsparti og ved medarbejdernes kantine
    • Ændring af kontorstrukturen. Her havde vi brug for at bringe nogle af vore samarbejdspartnere i spil: Tømrer, Elektriker, Maler og Gulvsliber
      • Der skulle ”bygges et nyt” showrom med tilhørende møderum til vigtige kundesamtaler. Det betød at der skulle flyttes nogle vægge og bygges nye op
      • Alle gulve skulle slibes og lakeres
      •  En masse el ledninger skulle trækkes og nye lamper, spots og stikkontakter sættes op, samtidig skulle man lave et nyt set-up til præsentation
      • Der skulle tapetseres og males i hele det nye område
    • Ekstra rengøringsopgaver, der også skulle være med til at forbedre indeklima på virksomheden
      • Generel rengøring efter håndværkere under renovering
      • Generel oprydning og bortskaffelse af affald på forsvarlig vis
      • Hovedrengøring i medarbejdernes kantine, virksomhedens indgangsparti, alle toiletter og garderober samt receptionsområde
      • Ekstra rengøring af alle storrumskontorer. Grundig rengøring af vægge og tag, alt inventar, samt EDB rens.

RengøringsEksperterne ApS løser alle slags opgaver, store som små. Så har du brug for hjælp, er det blot at tage telefonen og ringe til os på telefon 53 65 35 59. Du kan også sende os dit telefonnummer via linket eller kontaktformularen, som du finder herunder. Så snart vi har fået din henvendelse, vender vi tilbage for at aftale et møde med dig. Vi glæder os til at servicere dig.

facility management

Kompliceret opgave - enkel løsning

 


Vores samarbejde med RengøringsEksperterne ApS har stået på i 2 år nu. RengøringsEksperterne ApS er altid meget positive og utroligt samarbejdsvillige..
HRH Malerservice A/S

HRH Malerservice A/S Læs mere...

Som driftsansvarlig på et af Danmarks største Plejeboligcentre, er det ubetinget et "must" at have gode tillidsrelationer til leverandørerne...
Fælledgården
Fælledgården Læs mere...

tagline
share

Vi har
døgnvagt
på skadeservice

Ring
53 65 35 59

Historier fra vores hverdag