Flytning og rydning af lokaler og flytterengøring

Flytning og rydning af lokaler samt flytterengøring

Vi flytter og rydder

Flytterengøring - eller blot en grundig oprydning

Man plejer at sige, at ingen ved hvor meget de har før de skal flytte. Men hvorfor vente med den grundige oprydning til det er tvingende nødvendigt? Hos RenEksperterne ApS anbefaler vi, en grundig oprydning en gang om året.

Når en beboer flytter ud, skal lejemålet selvfølgelig ryddes, rengøres og istandsættes, inden en ny beboer kan flytte ind. Desuden, kan de fleste af os nok nikke genkendende til udsagnet; ”Vi gemmer det, for der kan jo komme en dag vi får brug for det.” Jo da, vi gemmer i skuffer og skabe, men også på loftet og i kælderen, eller måske i skuret, hvis vi har et sådant. Det kan også være, at man i en boligforening eller virksomhed, har et ”roderum” hvor alt det vi "måske får brug for senere" ryger hen.

RenEksperterne ApS kan hjælpe dig med alle typer af oprydningsprojekter. Vi tilbyder at løse hele opgaven for dig – hurtigt, effektivt og uden tidsspilde. Vi hjælper dagligt virksomheder, andelsboligforeninger, boligforeninger og andre typer af sammenslutninger, store som små, med at løse opgaver inden for flytning, rengøring, oprydning, istandsættelse samt bortskaffelse af affald – og vi kan helt sikkert også hjælpe dig.

Hvad kan vi hos RenEksperterne ApS typisk hjælpe dig med?

Tænk så dejligt det ville være, at få skabt orden og oversigt, få hjælp til et flytteprojekt eller få smidt alt overflødig ud og gjort grundigt rent. Det kan vi hjælpe med, og du kan bl.a. benytte dig af nogle af de nedenstående services.

Vi vil gerne give dig et godt tilbud på en samlet løsning. Opgaven bliver udført optimalt for alle parter når vi hos RenEksperterne ApS planlægger, styrer og koordinerer de nødvendige specialister. Du får derfor kun én kontaktperson og ét telefonnummer på hele opgaven. Vi sørger for, at alle nødvendige ressourcer, for at kunne udføre arbejdet på en professionel og forsvarlig måde, er til rådighed. Ligeledes vil du, når opgaven er veludført, kun modtage én samlet regning fra os. Nemmere kan det ikke være.

Hvis vi – mod al forventning – ikke lever op til, hvad vi har beskrevet i vores aftale med dig, sender vi naturligvis straks en medarbejder ud for at validere fejlen og rette op på det.

Eksempler på services vi tilbyder

  • Generel oprydning i alle typer lokaler, vi medbringer flyttekasser, tæpper ol. hvis der er behov for dette
  • Sortering af storskrald iht. gældende love og regler
  • Bortskaffelse af affald iht. gældende love og regler
  • Grundig rengøring af lokalet, vi anvender den rengøringsmetode der egner sig bedst til det givne lokale
  • Skadedyrsbekæmpelse; bananfluer, myrer, hvepse, borebiller, dueplager ol.
  • Opbevaring af inventar/løsøre under forsvarlige forhold, i kortere eller længere tidsrum efter behov
  • Reparation af nedslidte eller utidssvarende lokaler; vi samarbejder med nogle af Danmarks bedste håndværkere (elektriker, tømrer, gulvsliber, maler, vvs), så vi har mulighed for at tilbyde dig en fordelagtige pakkeløsning
  • Flytning fra A til B – alle dine kasser, inventar og diverse løsøre flyttes effektivt og uden problemer
  • Rydning af kælderrum eller loftsrum

Vi klarer også gerne specialrengøring hvis du har brug for det. Se mere her.

Har du flere spørgsmål om rengøring, oprydning eller istandsættelse?

Hvis du har nogle spørgsmål omkring flytterengøring, rengøring af lejlighed ved fraflytning, specialrengøring eller anden form for rengøring eller service, så tøv endelig ikke med at kontakte os. Lad os tage en snak om din opgave og hvordan vi kan løse den mest effektivt - og til en fordelagtig pris. 

Ønsker du et uforpligtende tilbud eller har du et spørgsmål til os?

Du kan ringe til os på 53 65 35 59 eller sende os en besked nedenfor

Ved at kontakte os accepterer du, at dine oplysninger vil blive gemt i vores backend og CRM-system.
Læs mere i vores persondatapolitik.