Vi afholder firmaets julefrokost 3. december, og du er inviteret!
Nærmere info om sted og arrangementet kommer senere. 
|
|
|
|
Her vil være maskiner og udstyr, som alle medarbejdere kan træne med som det passer jer. En nøgleboks sættes op på et tidspunkt, så der er adgang døgnet rundt.
Vi regner med at få lokalet færdigt i løbet af oktober.
|
|
|
Mathias – som flere af jer allerede kender – er pr. 1.9.21 officielt vores ny trappeinspektør. Her har han overtaget fra Lars. Mathias startede i serviceafdelingen og har siden haft en god udvikling i firmaet. Han har udvist godt overblik, kendskab til kunderne, kollegaerne og arbejdsgangene, og vi glæder os til at have Mathias som styrmand på alt der har med trapper at gøre.
|
|
|
|
Corona fylder mindre i hverdagen, og vi kan heldigvis se tilbage på endnu et godt år. Alle arbejdspladser er bibeholdt, og faktisk har vi udvidet med flere ansatte end før. Som altid er vi super glade for jeres alles gode arbejde, der har en stor del af æren, når det går godt i virksomheden. Tak! 
Lige nu kan nævnes at vi har en stor aftale med Bella Sky Hotel om rengøring af mere end 800 værelser, der har stået tomme længe på grund af Corona. Vi er også påbegyndt at levere Housekeeping til flere hoteller, så hvis nogle har erfaring med dette og kunne tænke sig nogle ekstra timer fx i weekender er I meget velkommen til at ringe til Dragana.
Vi har vundet et stort udbud om boligselskabet Strandparkens ejendomme i Dragør, som vi glæder os til at komme i gang med. Vi genvandt også udbuddet om vores gode kunde Glostrup Boligselskab, hvilket vi er stolte af.
Vi har også fået Semler Amager på vinduespolering tilbage. Det er også en kunde der har været væk fra os i 6 år, men nu er vendt tilbage. Vi er glade for og stolte af kunderne kommer tilbage os.
|
|
|
Der vil blive lavet separate rum til sortering af jern, plastik, træ m.m ved vores bygning. Alt affald der læsses af SKAL være sorteret korrekt.
Der må under ingen omstændigheder aflæsses husholdningsaffald. Det SKAL afleveres hos kunden selv. Sorte sække med affald er også forbudt.
Vi kan ikke komme af med det og bruger meget tid på sortering og oprydning.
Der bliver sat videoovervågning op ved ”skraldehjørnet” og generelt på hele udendørsområdet.
|
|
|
Ved enhver skade skal det øjeblikkeligt meldes til daglig leder - ikke flere dage efter når vi selv opdager det. Meld skader så snart de opstår!
|
|
Vi kan ende med at tage bilen fra medarbejderen, hvis det ikke overholdes. Det er vores alles ansigt udadtil, at vi har pæne, velholdte og rene biler kørende.
|
|
|
|
Vi har et lidt nyt ansigt i administrationen, nemlig Erik, der står for at oprette opgaver, styre deadlines m.m. i Microbizz, som er vores opgavestyring system. Det skal lette arbejdsgange og sikre at der er helt styr på alt nødvendig information og dokumentation om opgaver og kunder. Det giver bedre overblik, færre fejl og mere effektiv planlægning for alle.
Langsomt vil flere og flere medarbejdere blive koblet op til Microbizz, og vil kunne tjekke ind/ud fra opgaver, koble billeder til opgaver m.m.
|
|
|
Hvis du kender nogen, der mangler et job inden for rengøring og service – så send dem gerne vores vej. Vi har som altid travlt og ofte plads til nye medarbejdere i virksomheden. Kørekort er en fordel. 
For mere information kan ringes til Lasse, Dragana eller Mathias.
|
|
|
|