Flytterengøring – kun flytning, eller en totalløsning?

Flytterengøring – kun flytning, eller en totalløsning?

Nemt fra A til Å

Hos RenEksperterne ApS har vi over 25 års erfaring med flytterengøring, men vi kan også stå for hele flytteprocessen fra A til Å

Når en beboer flytter ud, skal lejemålet selvfølgelig rengøres, inden en ny beboer kan flytte ind. Vi hjælper dagligt virksomheder, andelsboligforeninger, boligforeninger og andre typer af ejer-/lejerforeninger, store som små, med at løse opgaver inden for flytterengøring eller rengøring af forskellige lokaler ifm. flytning eller renovering.
Hos RenEksperterne ApS kan vi stå for hele processen, eller dele af denne, og tilbyder services som:

  • Nedpakning af lejlighed/lokale. Vi medbringer flyttekasser, tæpper o.l. til at beskytte dine ejendele
  • Opbevaring af inventar/løsøre under forsvarlige forhold, i kortere eller længere tidsrum
  • Bortskaffelse af affald iht. gældende love og regler
  • Flytning fra A til B – alle dine kasser, inventar og diverse løsøre flyttes effektivt og uden problemer
  • Grundig rengøring af lejligheder/lokaler efter flytning, inkl. vinduespolering

Hvis du har brug for mere end blot flytterengøring

I forbindelse med en flytning viser der sig tit, at være brug for istandsættelse af lejligheden/lokalet pga. slid eller misligholdelse. Uanset hvad du har brug for i denne forbindelse, kan vi også hjælpe dig med dette. Vi tilbyder at løse hele opgaven for dig – hurtigt, effektivt og uden tidsspilde.
Efter visitering af opgaven danner vi os hurtigt et overblik over opgavens omfang. Vi sørger for, at der er de produkter, maskiner og menneskelige ressourcer til rådighed, som er nødvendige for at udføre arbejdet på en professionel og forsvarlig måde.
Vi samarbejder med nogle af Danmarks dygtigste håndværkere (elektriker, tømrer, gulvsliber, maler, VVS) – så du er i trygge hænder. Opgaven bliver udført optimalt for alle parter, når vi styrer og koordinerer de nødvendige specialister.

Du får tilbudt en fordelagtig pakkeløsning til en overkommelig pris – og det bedste af det hele er, at du kun behøver en kontaktperson og et telefonnummer. Nemmere kan det ikke være.

Hvis du er interesseret i en pakkeløsning, kan du læse mere om vores Facility Management ved at klikke her.

Se også mere om flytterengøring her.

Hvorfor skal du lade RenEksperterne ApS stå for dit flytteprojekt?

Der er mange fordele forbundet med at lade os løse hele opgaven for dig. Nedenfor finder du nogle af de vigtigste fordele:

  • Vi sikrer, at du ikke behøver at lede efter de nødvendige fagfolk
  • Vi afklarer udfordringer indenfor alle fagområder, så du ikke behøver at sætte dig ind i alle problematikker
  • Vi koordinerer opgaverne og de forskellige håndværkere, så de ikke går i vejen for hinanden – du sparer masser af tid og desuden frustrationerne hvis noget går skævt
  • Vi gør grundigt rent efter håndværkerne og fjerner alt affald iht. gældende love og regler
  • Vi garanterer egne og kompetente medarbejdere indenfor alle rengøringsområder, og erfarne og dygtige håndværkere indenfor de fagområder der er brug for
  • Opgaverne udføres på det tidspunkt, der passer bedst for dig
  • Overkommelige og konkurrencedygtige priser
  • Pakkeløsninger giver én samlet faktura, når opgaven er vel udført
  • Anvendelse af miljørigtige produkter, så vidt dette er muligt

Har du flere spørgsmål om rengøring, specialrengøring eller istandsættelse?

Hvis du har nogle spørgsmål omkring flytterengøring, anden form for rengøring eller måske en af vores specialservices, så tøv endelig ikke med at kontakte os.

Du kan både fange os på telefonen eller via mail. Du kan også udfylde kontaktformularen herunder, så vender vi tilbage til dig. 

Ønsker du et uforpligtende tilbud eller har du et spørgsmål til os?

Du kan ringe til os på 53 65 35 59 eller sende os en besked nedenfor

Ved at kontakte os accepterer du, at dine oplysninger vil blive gemt i vores backend og CRM-system.
Læs mere i vores persondatapolitik.