Vores historie og værdier

Velkommen til RenEksperterne ApS

Vi er et rengørings- og servicefirma med over 25 års erfaring, masser af ambitioner og en god portion personlighed, der leverer kvalitet og fleksible løsninger til overkommelige priser.

RenEksperterne blev startet i 2010 af Peter Behrend – og hed dengang RengøringsEksperterne. I dag er det stadig Peter som er indehaver af virksomheden, der sidenhen er vokset og har skiftet navn til RenEksperterne ApS.

Siden start er virksomheden vokset stødt, men de seneste år har væksten været markant. I dag er vi over 60 ansatte og har mere end 30 biler til at servicere vores forskellige kunder. Omsætningen ligger på omkring 30 millioner kroner.

+60 ansatte

25 års erfaring

100% god service

Samlede og fleksible løsninger

Vi har stor kompetence inden for alle former for erhvervsrengøring, ejendomsservice, skadebekæmpelse og Facility Management. Derudover laver vi også en del håndværksopgaver i samarbejde med nogle af de bedste håndværksfirmaer.

Fleksibilitet, god service og at give kunderne den nemmeste løsning er vigtigt for os. Vi udfører opgaverne, når det passer bedst for kunden - uanset tidspunkt på døgnet eller ugen. Samtidig kan vi klare langt de fleste opgaver fra A-Å, så kunderne kan få en samlet løsning hos os.

Professionelle og glade medarbejdere

Noget af det vi brænder særligt for, er at give gode og ordentlige forhold til vores medarbejdere. Det har ført til, at vi har en gruppe af trofaste, pålidelige og ikke mindst dygtige medarbejdere, som står klar til at yde et professionelt stykke arbejde på enhver opgave.

Med succes kommer forandringer

I 2021 kunne de gamle kontorer ikke længere rumme den voksende virksomhed, så vi flyttede til nye lokaler i Dragør. Det gav bedre plads til kontorer, ansatte og lagerbeholdning. 2021 blev også året, hvor RengøringsEksperterne fik nyt navn og blev til RenEksperterne. Navneskiftet skete for bedre at repræsentere, at vi udfører en meget bred vifte af opgaver – også meget som ikke er klassisk rengøring. Men vi er selvfølgelig stadig de samme eksperter som altid!

Vi har overenskomst og opfylder Servicenormen...

... så både kunder og medarbejdere er sikret en god oplevelse.

Services & Facility Management

Hos os kan du også få hjælp til at skaffe håndværkere og styre opgaverne fra A- Å. Vi samarbejder med nogle af Danmarks bedste håndværkere og har derfor altid tilgang til både maler, tømrer, VVS, elektriker, gulvmand og snedker/tømrer. Kontakt os når du fx har brug for en kombination af mange forskellige opgaver, der kræver ekspertviden fra diverse håndværkere – du behøver blot en kontaktperson og et telefonnummer så klarer vi resten.

Miljøhåndtering og Arbejdsmiljø

RenEksperterne ApS anser, at det helt centrale i håndtering af miljø og arbejdsmiljø, er det forebyggende arbejde. Vi har et mål om, at involvere alle medarbejderne i alt hvad der vedrører det fysiske og det psykiske arbejdsmiljø, således at vi sammen kan finde den bedste løsning. I erkendelse af, at vores største aktiv er vores medarbejdere, forsøger vi konstant, at udvikle og søge efter rengøringsmetoder, redskaber samt maskiner med tanke på mindst mulig nedslidning af vores medarbejdere. Ved at tage de fornødne hensyn til hver enkelt medarbejder, har vi også været i stand til, at ansætte personale fra stort set alle grupper af ledige fx flexjob, jobtræning, praktik, etniske minoriteter ol. Når det gælder miljøhåndtering, er vi optaget af, at alle rutiner er nøje beskrevet, systematiseret, nemme at forstå og let tilgængelige.

Kvalitetssikring og Kvalitetsstyring

Vi ønsker at levere en ensartet serviceløsning til alle vore kunder. Kvaliteten er altid i fokus og leveres til den aftalte tid og evt. fejl eller mangler opdages og korrigeres med det samme. En kvalitetsrapport udfærdiges i et fast interval hos de af vore kunder der ønsker dette. Alle serviceopgaver er beskrevet i en serviceaftale indgået mellem virksomheden og kunden. Serviceaftalen er specificeret og viser alle de overordnede områder aftalen rummer. Sammen med serviceaftalen leveres en detaljeret arbejdsbeskrivelse med tydeligt interval for udførelsen af opgaverne, som fx dagligt, ugentligt eller månedligt.

Korrigerende handlinger

Skulle vi, mod forventning, ikke leve op til hvad vi har beskrevet og lovet iht. serviceaftalen, sender vi straks en inspektør ud for at validere fejlen og rette op på denne. Hvis en medarbejder bliver syg, eller af anden årsag pludseligt og uden varsel ikke dukker op hos kunden, sender vi med det samme en anden medarbejder for at løse opgaven. En fejl vi opdager ved egenkontrol, bliver straks korrigeret og kunden gjort opmærksom på fejlen og hvorledes vi vil rette op på denne.

Servicebranchens Arbejdsgiverforening - en del af Dansk Industri - står bag

Servicenormen RenEksperterne

Servicenormen

er en garantimærkning, der gør det lettere for kunder at spotte de seriøse serviceudbydere.

Vi lever op til de 7 punkter i Servicenormen.  

  • Styr på økonomien
  • Kvalitet
  • Miljø
  • Arbejdsmiljø
  • Personalepolitik og kompetenceudvikling
  • Krav til underleverandører

Hvem er vi?

Peter Behrend, indehaver af RenEksperterne, fortæller her lidt om firmaet

Med godt humør, service og kvalitet i fokus er vi klar til at udføre en lang række forskellige opgaver for vores kunder. Vi vil give jer den bedste fleksibilitet og den nemmeste løsning ved at levere alt indenfor rengøring, specialservices, ejendomsservice og håndværksopgaver.  

Hos RenEksperterne støtter vi lokalsamfundet

Lokalsamfundet spiller en stor og vigtig rolle for vores virksomhed, og samtidig ser vi os selv som en vigtig del af lokalsamfundet, fordi vi bl.a. er med til at skabe lokale arbejdspladser.

Et godt og bredt udbud af lokale aktivitetstilbud er en medvirkende faktor til, at sikre en lys fremtid for de børn og unge der bor i området. Desværre kan de frivillige foreninger ikke fungere uden økonomisk hjælp i dag. Vi er glade for at kunne bidrage med vores hjælp, og samtidig vide, at vi indirekte støtter vore egne og naboens børn og unge – og dermed også både kommende medarbejdere, kunder og samarbejdspartnere.

Støtter lokalsamfundet

Bliv en del af vores hold

Vi har ofte ledige rengøringsjob på Amager og i København. Hvis du er på udkig efter et rengøringsjob i en virksomhed i vækst, så er RenEksperterne måske det rette sted for dig. Vi har travlt og derfor løbende ledige stillinger i vores rengøringsfirma på Amager, og en del opgaver ligger spredt i København. Vi tilbyder et godt socialt miljø, gode muligheder for at du kan udvikle dig i virksomheden, samt god løn, pension m.m. Vi har overenskomst med DI/SBA, så du er sikret at alt er, som det skal være, når du arbejder hos os. Job hos os kan fx bestå af trappevask i ejendomme, rengøring på kontor, specialrengøring, handyman/håndværk og meget andet.

 

Hjælp til håndværksopgaver?

Udover rengøring står vi også for facilitering af håndværksprojekter fra A-Å. Spar besværet og lad os stå for hele processen

Ønsker du et uforpligtende tilbud eller har du et spørgsmål til os?

Du kan ringe til os på 53 65 35 59 eller sende os en besked nedenfor

Ved at kontakte os accepterer du, at dine oplysninger vil blive gemt i vores backend og CRM-system.
Læs mere i vores persondatapolitik.