Grundig Flytterengøring

Grundig flytterengøring

Alt hvad der skal ordnes

Lad RenEksperterne ApS klare din flytterengøring, istandsættelse og rengøring efter håndværkere

Når en beboer flytter ud, skal lejemålet selvfølgelig rengøres og istandsættes, inden en ny beboer kan flytte ind. Det er her at vi, RenEksperterne ApS, kommer ind i billedet. Vi tilbyder at løse hele opgaven for dig – hurtigt, effektivt og uden tidsspilde. Vi hjælper dagligt virksomheder, andelsboligforeninger, boligforeninger og andre typer af ejendomme, store som små, med at løse opgaver inden for flytterengøring og istandsættelse – og vi kan helt sikkert også hjælpe dig.

Derfor skal du lade RenEksperterne ApS stå for dit flytteprojekt

Måske har du blot behov for, at RenEksperterne ApS skal stå for din rengøring ved flytning- og det vil vi meget gerne – men du kan og så få hjælp til andre opgaver hvis du har brug for det. Vi tilbyder blandt andet følgende fordele:

  • Kompetente medarbejdere med stor erfaring inden for alle former for rengøring
  • Rengøring når det tidsmæssigt passer dig
  • Konkurrencedygtige priser
  • Muligheden for en totalløsning – rengøring, oprydning, håndværkshjælp, bortskaffelse af affald, oplagring af møbler og inventar
  • Anvendelse af miljørigtige produkter, så vidt dette er muligt

Når det vedrører rengøring og alle de andre opgaver der er forbundet med en ind- /udflytning, har vi altid dig og dine behov i centrum. Du kan derfor trygt overlade alt til os - rengøring ved fraflytning, oprydning, håndværkshjælp, bortskaffelse af affald, oplagring af møbler og inventar eller andre opgaver du skulle have brug for hjælp til. Skulle vi – mod al forventning – ikke leve op til, hvad vi har beskrevet i vores aftale med dig, sender vi naturligvis straks en medarbejder ud for at validere fejlen og rette op herpå.

Når du har brug for noget mere end bare flytterengøring

Vi ved, at der ofte også skal udføres en eller anden form for håndværkerarbejde, når en beboer flytter ud. Hos RenEksperterne ApS samarbejder vi med nogle af Danmarks dygtigste håndværkere (elektriker, tømrer, gulvsliber, maler, vvs), så vi har mulighed for at tilbyde dig fordelagtige pakkeløsninger. Desuden har vi mulighed for at oplagre dine møbler og andet inventar i kortere eller længere tidsrum, samt hjælpe dig med bortskaffelse af diverse affald iht. gældende love og regler, foruden generel hjælp til oprydning og flytning af stort og småt.

Vi vil gerne give dig et godt tilbud på en samlet løsning. Opgaven bliver udført optimalt for alle parter når vi hos RenEksperterne ApS planlægger, styrer og koordinerer de nødvendige specialister. Du får derfor kun én kontaktperson og ét telefonnummer på hele opgaven. Vi sørger for, at alle nødvendige ressourcer, for at kunne udføre arbejdet på en professionel og forsvarlig måde, er til rådighed. Ligeledes vil du, når opgaven er veludført, kun modtage én samlet regning fra os. Nemmere kan det ikke være.

Hvis du er interesseret i en pakkeløsning, kan du læse mere om vores Facility Management ved at klikke her.

Har du flere spørgsmål om rengøring og istandsættelse?

Hvis du har nogle spørgsmål omkring flytterengøring, rengøring af lejlighed ved fraflytning, anden form for rengøring, eller vores Facility Management løsning, så tøv endelig ikke med at kontakte os.

Du kan kontakte os via vores kontaktformular her. Vi vender hurtigt tilbage med et fordelagtigt tilbud på rengøring lejlighed fraflytning til dig.

Ønsker du et uforpligtende tilbud eller har du et spørgsmål til os?

Du kan ringe til os på 53 65 35 59 eller sende os en besked nedenfor

Ved at kontakte os accepterer du, at dine oplysninger vil blive gemt i vores backend og CRM-system.
Læs mere i vores persondatapolitik.