Rengøringstilbud

Rengøringstilbud

Vi giver dig det bedste rengøringstilbud

Få et godt rengøringstilbud - kontakt RenEksperterne ApS

Professionel rengøring betyder meget for, at dine medarbejdere skal føle glæde ved at færdes på arbejdspladsen. Et rent miljø skaber trivsel og velvære og dine medarbejdere bliver gladere, sundere og mere effektive, når de ikke møder ind til et snavset kontor. Med en god rengøringsløsning, der er bygget på dine ønsker og behov, vil du faktisk kunne se et positivt resultat på bundlinjen.
Hos RenEksperterne ApS har vi mange års erfaring med alle former for rengøring, og vi kan derfor give dig et konkurrencedygtigt rengøringstilbud uden at gå på kompromis med kvaliteten.

Vi tilbyder alle former for professionel erhvervs- og ejendomsrengøring

Hos RenEksperterne ApS har vi mere end 25 års erfaring med erhvervsrengøring, og vores dygtige medarbejdere kan derfor udføre alle slags rengøringsopgaver effektivt og professionelt. I vores tilbud på rengøring finder du blandt andet:

Foruden disse ydelser tilbyder vi også en bred vifte af forskellige typer specialrengøring. Eksempelvis fjernelse af graffiti, skaktrens, rengøring efter vand- og/eller brandskade og meget mere. Vores ydelser er, ligesom vores kundeservice, altid af høj kvalitet, så tøv endelig ikke med at kontakte os, hvis du ønsker billig rengøring til enten din erhvervsejendom eller din beboelsesejendom.

Du kan læse mere om vores specialrengøring her.

Vores medarbejdere er både kompetente, pålidelige og servicemindede

Hos RenEksperterne ApS bliver al rengøring foretaget af vores erfarne og serviceminded medarbejdere, på det tidspunkt der passer bedst for dig. Vi uddanner løbende vores medarbejdere i nye rengøringsmetoder og i anvendelsen af nye rengøringsmidler og værktøjer, samt håndtering af affald og affaldsprodukter. Vi tilstræber at anvende de mest miljørigtige rengøringsmidler, samt at uddanne vore medarbejdere i rigtig anvendelse.

RenEksperterne ApS forsøger også, at tilrettelægge rengøringsarbejdet så hensigtsmæssigt det lader sig gøre i relation til arbejdsmiljøet, herunder arbejdstid, sikkerhed, metoder, ergonomi, sociale og kollegiale forhold mv.

Alle vores medarbejdere kan fremvise en straffeattest på forespørgsel, ligesom de også er indforstået med, og har skrevet under på deres tavshedspligt i og om kundeforholdet. Vores medarbejdere bærer altid firmauniform og synligt ID med foto, så du kan føle dig så tryg som muligt, når vi gør rent hos dig.

Vi lever op til servicenormen

Vi kan med stolthed sige, at vi opfylder servicenormens 7 krav, som sikrer dig en ordentlig, sikker og seriøs serviceudbyder.

De 7 krav består af: 

  • Økonomiske attester 
  • Kvaliteten er i orden 
  • Respekt for miljøet 
  • Et godt arbejdsmiljø 
  • Ordnede personaleforhold 
  • Alle er rustet til opgaven 
  • Styr på underleverandørene 

Der kommer løbende stikprøver fra Dansk Standard, så du er sikker på, at vi hele tiden overholder kravene og opretholder høj kvalitet og et sundt arbejdsmiljø. 

Vælg den rette leverandør

Garantimærkningen Servicenormen kan kun tildeles medlemmer af Servicebranchens Arbejdsgiverforening (SBA).

Når du som indkøber skal vælge leverandør er det et mærke, der viser dig vej til de virksomheder, som har styr på økonomiske attester, kvalitetsniveau, miljøhensyn, arbejdsmiljø, personaleforhold, uddannelse og eventuelle underleverandører

Download gratis indkøbsguide

Indkøbsguide

Ved at downloade indkøbsguiden accepterer du, at dine oplysninger vil blive gemt i vores backend og CRM-system.
Læs mere i vores persondatapolitik.

Lad RenEksperterne hjælpe dig, hvis du skal indhente Facility eller rengøring tilbud

Står du for at indhente tilbud på rengøring eller Facility løsninger til din virksomhed eller institution? Så har RenEksperterne lavet en indkøbsguide, som kan give dig råd og vejledning i tilbudsfasen. Vi har samarbejdet med andre fagfolk indenfor Rengørings- og Facility services, så der ligger mange års erfaring fra branchen til grund for indholdet. I vores indkøbsguide kommer vi blandt andet ind på:

  • Hvorfor vi har lavet en indkøbsguide
  • Hvad der skal ligge til grund for, at vælge en eller flere leverandører
  • Hvorfor man skal vælge en samarbejdspartner fremfor ”blot” en leverandør til at løse en opgave
  • Hvilke krav du skal stille til samarbejdet
  • Hvilke kriterier du bør kikke på
  • Hvad kontrakten bør/skal indeholde
  • Og til sidst en lille tjekliste, så du er sikret en god aftale

Med vores indkøbsguide kan du spare masser af tid og frustrationer. Du får derigennem hjælp til at træffe et oplyst og bevidst valg, om hvilken type samarbejdspartner eller leverandør du skal vælge for at få opfyldt dine ønsker og behov.

Vi kan også give dig et godt rengøringstilbud

Hvis du har brug for rengøring, så kontakt os endelig, så vi kan give dig et godt og uforpligtende rengørings tilbud. Vi vender tilbage til dig hurtigst muligt med et godt og fordelagtigt tilbud, der passer til dig, dine behov og dit budget.

Ønsker du et uforpligtende tilbud eller har du et spørgsmål til os?

Du kan ringe til os på 53 65 35 59 eller sende os en besked nedenfor

Ved at kontakte os accepterer du, at dine oplysninger vil blive gemt i vores backend og CRM-system.
Læs mere i vores persondatapolitik.